2011 m. gegužės 15 d., sekmadienis

Trikdžiai ir naujausias papuošalas

Nežinau kas nutiko, bet pora dienų negalėjau papulti į savo dienoraštį, visus kitus, kuriuos stebėjau atidarydavo, o mano ne, jau maniau, kad teks su juo atsisveikinti, bet  ėmė viskas ir susitvarkė. Gal iš tiesų ne vien su mano dienoraščiu taip buvo? Na, svarbiausia, kad viskas susitvarkė. Taigis taip nutiko, kad paskutinėmis dienomis galva sutinusi nuo kai kurių klausimų sprendimo,skambinėjimo, klausinėjimo ir t.t.,  tai norėjosi šiokios tokios meditacijos galvai paiilsinti. Ir štai mano meditacijos rezultatas.

3 komentarai:

  1. užjaučiu dėl blogo kvailiojimų (man buvo tas pats, buvau įsiutusi kaip reikiant). o parelaksinimas puikus :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai visgi ne man vienai taip nutiko, aš dar buvau pagalvojus, gal man vaikai ką prispaudė. Vadinasi kažkas su serveriu buvo pasidarę. Na, bet tikėkimės, kad taip nebenutiks ir nebereiks nervuotis.

    AtsakytiPanaikinti